zondag 30 augustus 2009

Vintage kerstkaartje


We zijn weer terug van de gezellig beurs in Den Bosch en wat was het druk EN gezellig!!
Ontzettend leuk dat jullie zijn langs zijn geweest bij de kraam

Ik heb echt heel wat voorbeeldkaartjes gemaakt voor de beurs, want ik was helemaal in de kerstsfeer. Ik heb jullie nu al een aantal dagen in spanning gehouden, dus nu dan eindelijk de onthulling!hiihi
De KERSTSTER, die ik op de kaarten heb gebruikt heb ik met de Punch pons daisy gemaakt en is die niet leukkkkkkkk!!! Vind em helemaal geweldig en helemaal leuk op de kerstkaartjes.
Ik heb echt ontzettend veel leuke reacties gehad! Super leuk!

Ook heb ik jullie beloofd om de link nog even erbij te zetten hoe je de roosjes maakt, die ik op verschillende vintage kaartjes heb gebruikt

----------> Klik hier <----------
Het papier is van BoBunny, de rand heb ik geponst met Martha Stewart punch Snow Flurry, Paper shaper punch daisy en de blaadjes zijn van een hulst sizzix stans. Alles, op de blaadjes na, komt bij Simpel-Scrappen vandaan

Uiteraard komen deze week al de kaartjes die ik heb gemaakt op mijn blog te staan.
Leuk dat jullie even zijn langs geweest!


Liefs,
Angela

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje weer Angela, heel bijzonder maar prachtig. En nogmaals, ik vond het leuk om je in levende lijven te zien.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Angela, je hebt weer heel wat moois gemaakt en op de beurs geshowd ! Ik ben aan het oefenen met de Daisy-pons maar het lijkt nog niet op die van jou ;-0 Blijf nog maar oefenen. Fijn dat je de kaarten hier laat zien, kan ik nog eens op m'n gemak kijken ! groetjes Auk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauwwwwwww wat een mooie meis en die kertster wat een Beaty je kan nu even uitrusten van de beurs hihihihhihi


    Liefs nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Angela,
    Ik was zaterdag samen met mijn moeder op de beurs wij hebben toen ook de ponzen voor roosjes en kersterren gekocht bedankt voor je uitleg hierover het is idd super makkelijk te maken als je het eenmaal weet..hihi..nogmaals thanks.... groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen