maandag 14 september 2009

Cute kerstkaartje

Als ik nog even door ga, kan ik zo weer mee doen met de kerstkaarten actie bij Tiets!!hahahha Ik ben nog steeds in de kerstkaartjes "mood", dus ik hoef gelukkig niet zo te stressen met de kerst!hihih Het papier is van Bobunny en de stempel is van de kerstserie van Magnolia van verleden jaar.
Ook heb ik de Glacial Snowflake van Martha Stewart weer gebruikt.
Zo ga nu naar mijn werk voordat ik te laat ben! Iedereen een fijne dag en bedankt voor het langskomen!
Liefs,
Angela

5 opmerkingen:

  1. Wat een schatje, echt heel mooi en leuk! Prachtige kerstbloemen.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Angela,

    je maakt prachtige kaarten,echt heel mooi!
    Ik ben meteen volger geworden.
    Liefs,
    Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een beatyyyyyyyyy ik heb wat op mijn blog voor je staan liefs nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. echt een cutie kaartje je bent al lekker in de kerstsfeer he xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellige sneeuwpoppen kaart!
    Leuk blog heb je ook,ik ben een beetje aan het bloghopsen want ik ben nogal nieuw met het blog gebeuren.. :)

    groetjes Vera

    BeantwoordenVerwijderen