dinsdag 8 september 2009

De September Cardkit


De september Cardkit is weer helemaal geweldig! Er zit weer van alles in tekststempeltje, lintjes, pareltjes, bradjes, bloemen en nog veel meer! Prachtig kerstpapier alles past zo mooi bij elkaar!
Ik ben er vanavond gelijk mee aan de slag gegaan en ik heb weer een vintage kaartje gemaakt. Ik heb het een beetje simpel gehouden, want dat vind ik wel erg mooi!

De kerstman stempel zit niet in de kit, maar heb ik wel bij Carla vandaan en past heel goed bij de kerst vintage kaartjes vind ik.
De swirl pareltjes heb ik er ook extra bijgevoegd en Simpel-Scrappen heeft ze in verschillende kleuren. Geeft net iets extra's aan je kaartje of LO

Ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden.

Liefs,
Angela

3 opmerkingen:

  1. Gaaaaaaf kaartje weer Angela en die kersterren zijn superrrr gemaakt !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Angela,

    Wat dacht je, ik vind hem weer helemaal WOW!
    Geweldig, die kerstman!

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is echt super mooi! En de cardkit ook!
    Liefs van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen