zaterdag 26 september 2009

Spooky Sweet


Gister hadden Ria, Hil en ik een freubel daggie, heerlijk en weer bere gezellig!! We zijn dit keer wel erg productief geweest vergeleken met al die andere gezellige freubeldagjes! Vier kaartjes maar liefst!!hihih Ik was helemaal in de Halloween stemming, dus ben lekker aan de slag geweest met het papier van Basic Grey! Echt prachtig papier! Het is een paperpad dus het papier is in klein motief en helemaal geschikt voor kaartjes!

De pons is van MArtha Stewart en de stempel en tekststempel van C.C. Design Het pompoenbedeltje komt bij Doe a Ding vandaan.

Bedankt voor het langs komen en jullie altijd enthousiaste berichtjes, ik kan niet vaak genoeg zeggen hoe leuk ik dat vindt!! Bedankt meiden!!!
Fijn weekend allemaal!

Ik ga vandaag met mijn vriendin naar Douglas voor een fotoshoot een verrassing voor haar verjaardag ze vind het helemaal geweldig, dus ik moet nu echt gaan anders komen we te laat!!hihi

Liefs,

8 opmerkingen:

  1. Leuke kaart zeg.
    Oooh en wat een mooi papier heb je gebruikt.
    Basic Gre is ook mijn favotiet van papier.
    Veel succes met de foto shoot.

    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel leuk kaartje en veel plezier vandaag met de shoot xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een heel mooi kaartje ...geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een geweldig leuk halloween kaartje!
    Inmiddels heb ik de smaak voor deze kaartjes ook weer te pakken. Veel plezier met de fotoshoot.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk!! Mooi papier! De bloemen zijn er ook zo prachtig bij!
    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leukerd Angela heel mooi en super papier


    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hallo angela
    wat een GAVE kaart heb je gemaakt
    echt een toppertje

    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Angela
    Wat heb je weer een super kaart en vooral mooi kaart gemaakt erg leuk

    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen