maandag 7 september 2009

Weer eens een cutie!!


Deze kerstman van magnolia is toch wel een van mijn favoriete! Ik ben er nog steeds niet op uitgekeken. Het papier is van BoBunny en de bloemen, die ik heb gebruikt heb ik met de Daisy en de retro punch gemaakt de sneeuwster is de Glacial snowflake van MArtha Stewart. Ik heb ingekleurd met derwent en het is een beetje flets, helaas!

Ik kwam net thuis en de Cardkits van Simpel-Scrappen lagen ook weer in de bus! Ik heb ze snel opengemaakt, want ik was zoooo nieuwsgierig wat voor papier en leuks erin zou zitten! Nou het is weer een super kit!!! Ik ga er lekker mee aan de slag, dus hou het blog van Simpel-Scrappen in de gaten, want als ik er een klaar heb zet ik em erop!

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden en wil jullie ontzettend bedanken voor al jullie leuke reacties op mijn vorige kaartjes!!!

Liefs,
Angela

3 opmerkingen:

  1. Het is echt weer een Cutie! Heel mooi en leuk.
    Ik ben ook benieuwd naar de scrapkit, maar ik heb hem nog niet ontvangen, dus nog even afwachten. Veel plezier ermee.
    Liefs van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Annie,

    Prachtig kaartje heb je gemaakt en met die leuke kerstman van magnolia
    super

    liefs Hillie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie weer en die kertsman is ook wel heel leuk superss

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen