woensdag 18 augustus 2010

En weer een kaartje...........


Dit keer heb ik de paperplus van Crealies gebruikt. Ontzettend leuk om te gebruiken i.p.v. een pons randje. Crealies bloemetjes ( nr. 10) en blaadjes onder tussen wel mijn favoriet ( CL CS 11)

Er zijn nog een meer leuke, Paperplus, dus neem een kijkje bij Crealies!

Het Tildaatje met hoedje is van de Bon Voyage colletie en ja, wat kan ik er van zeggen. Gewoon weer TE LEUK!! Papier is uit de "oude doos"van Create Paper.

Gezellig dat jullie weer zijn langs geweest!

Fijne avond allemaal!
Liefs,

24 opmerkingen:

  1. Hoi Angela,

    Wat is hij ontzettend leuk, mooie kleuren! Super leuk papier en erf leuk gekleurd, helemaal mooi!!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is weer eeeeeeeeeeerg leuk!

    Harriët
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Angela,
    Schattig kaartje!
    groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je weer een schattig kaartje gemaakt!!
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Angela,
    Een heel mooi kaartje!
    Groetjes
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Angela

    Wat is dit weer een leuke kaart.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Inderdaad weer TE LEUK!!!! Echt harstikke schattig!!
    xxEl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Angela,
    wat een schattig kaartje met een nóg schattiger Tildaatje! ;) Gaaf zeg, dat Crealiesrandje. Ik voel een musthavekriebel opkomen, ik jeuk me gek....
    Liefs, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi,

    Ziet er weer geweldig leuk uit. Die bloemen zijn zeker mooi!! Groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohhh wat is deze weer leuk zeg.
    Zeker geweldig zeg die surrogaat pons rand,super.

    xx Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schatje heb je gemaakt Angela!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wateen schatjeeeeeeeeeeeeee die stempel is ook zo lieffffffffffff en mooi ingekleurt een plaatje

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat maak je toch prachtige kaartjes!! Helemaal prachtig, ik vind je papier ook zo mooi!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Volgens mij kun je geen genoeg krijgen van deze kleuren hahahahaha. Het is een mooi kaartje geworden en vooral de paperplus is mooi. Ik ken deze nog helemaal niet, volgende op mijn verlanglijstje hahahaha. Ben zelf ook weer volop bezig, de inspiratie begint weer te komen. Gezellig even gisteren maar veels te kort he.

    liefs Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Angela

    Prachtige kaart weer

    groetjes Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superkaartje, erg hoog schattig-gehalte!!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterende kaart Angela,zo lief is deze tilda,mooi ingekleurd.
    En wat een mooi papier,mooi die rand zeg.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een plaatje weer, die rand is idd heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  19. heey angela,

    het is een prachtig kaartje geworden!!! erg lief stempeltje en de combi bruin met rood vind ik super.

    groetjes femke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het is een schitterende kaart geworden.
    Gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schitterende kaart. Heel erg mooi.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ja hoor Angela, het is weer een kaart met een hoog "cute"gehalte! Prachtig ingekleurd en schitterende bloemen/blaadjes. Ik heb dat"oude"papier ook nog liggen, maar het is niet zo veel meer, dus echt voor scrappies!
    Groetjes van José

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Angela,

    Meis wat een geweldige creatie heb je weer hier:)
    Leuk de Crealies erbij!
    En wat ga je steeds mooier kleuren valt mij op
    heel mooi maar de kleurencombi zeker een pracht!

    Gezellig weekend
    Liefs
    Son

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi An,

    thanks voor je verjaardagskaartje, erg leuk
    en dit kaartje is erg mooi ingekleurd :o)

    liefs Hil

    BeantwoordenVerwijderen