zondag 29 augustus 2010

Happy Fall!!!


De DoeaKit is er weer en dit keer helemaal in herfststijl. Ontzettende leuke kit met lintjes, knoopjes, stempeltje en met heel mooi papier! Ik ben er gister gelijk mee aan de slag gegaan!
***
Ik heb het kaartje lekker vol geplakt met pareltjes, dit zit niet in de kit maar vond het erg leuk staan op de nieuwe nestabilitie Beades Circles. Uiteraard zijn de pareltjes en de nieuwe nestabilities te verkrijgen bij DoeaDing.
Je wordt er zo hebberig van, van al die leuke nieuwe nestabilities!hihihi
***
Ik was donderdag naar de beurs in Den Bosch geweest en bij pad twee was ik al voor de helft door mijn geld heen!!hahah Onwijs leuke dingen gekocht, lintjes, magnoliaatjes ( ja hoe kan het ook anders.) papier, hele mooi stempel sheet met swirls, was een beetje prijzig maar ja moest em hebben!!Hihih, 2 nieuwe nestabilities. Joy map, nieuwe scraptas ( je kan er niet genoeg van hebben) tekst stempeltjes, glue dots en een mooie tekst bij Ludiec vandaan.
***
Kortom echt heel leuk geslaagd.
***
Ik ben benieuwd wat jullie van mijn "pareltjes"kaartje vinden.


Liefs,

20 opmerkingen:

  1. Een prachtig kaartje!! Past precies bij het weer nu...hihi...
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je enthousiasme over je nieuwe spulletjes proef ik als ik je bericht lees.
    Je kaart is erg geslaagd.
    Fijne dag, hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart, de herfst spat er vanaf.
    Gave nestabilitie en mooi afgewerkt met de pareltjes! Op je spulletjes van de beurs ben ik wel een beetje jaloers, moet een leuke beurs zijn geweest! Niet goed voor de knip maar welke beurs is dat wel hahahaha.

    Liefs Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart! En ja die nieuwe nesties zijn erg leuk, ik ben al aan het sparen ;)
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtiggggggggggg, hele mooie kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart angela,en het was leuk om je eens een keer in het echtie te zien

    liefs miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel mooi kaartje Angela, de pareltjes zijn prachtig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leukertje, Angela! Enne...jij ook een fijne herfst hoor!
    Liefs, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wouw schitterend kaartje angela
    erg leuk gedaan
    en wat fijn om te ezen dta je zo geslaagd bent op de beurs
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohh wat is ie weer leuk zeg.
    Je hebt gewoon de nieuwe nesties dus al?
    Kwijl kwijl.haha

    xx Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hee Angela,
    Je kaartje is weer leuk geworden!
    Jaaa de nieuwe nesties hebben weer een giga hoog"hebgehalte".Moet me beheersen hoor.... ;-)

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtig kaartje wat echt bij het weer past! Al hoop ik dat we toch nog een mooie nazomer krijgen..
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Angela,

    Mooi, en ik zag inderdaad de nieuwste nestabil... dingen, helemaal leuk.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Angela, wat een schatje en wat een gave mallen!! Oh wordt weer moeilijk om me te beheersen, groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterende kaart Angela.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Angela,

    Hij is super deze kaart!! Erg leuk papier er bij op de achtergrond en de pareltjes maken hem helemaal af, vind ik! Ha ha, denk dat veel dames dat van de beurs wel zullen herkennen! Mijn geld was ook een stuk eerder op dan ik had verwacht, hi hi, maar ben wel helemaal blij met m'n aanwinsten! Super mooie kaart heb je in elk geval met je nieuwe spullen gemaakt, dus was het waard, toch?!

    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke kaart en super die herfstkleuren !
    Die mal ik ook geweldig.

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen