woensdag 13 juli 2011

Een van de projectjes....

***


Die je kan gaan maken op de gezellige Zomer Crop van DoeaDing. Dit is een van de stansen die je kan gebruiken, een schattig klein koffertje erg geschikt voor de mini magnolia's, maar kan natuurlijk ook opgeleukt worden zonder magnolia, dat kan je die dag helemaal zelf bepalen.

Ik heb de blaadjes en de swirl Doohickey's van Magnolia gebruikt en mijn favoriete roosjes van Die-Namics. Vlinder is van Cheery Lynn Design.
Ik heb op de kleine tags van Die-Namics een tekstje van Marianne Design gestempeld, het past net.

Ik zag vandaag dat de nieuwe Doohickey's binnen zijn gekomen bij DoeaDing, ik heb weer een paar in mijn mandje laten vallen, want er zitten weer hele leuke (musthaves) tussen!!hihih
Je wordt er zo hebberig van van al die leuke stansjes!hihih


Er zijn nog plaatsjes vrij voor de Zomer Crop 13 augustus, dus als je zin hebt meld je aan bij
DoeaDing

Gezellig dag jullie weer zijn langs geweest en ik ben benieuwd wat jullie van het koffertje vinden.

Liefs,

Angela

19 opmerkingen:

  1. Jeetje wat GAAAAF Angela , hij is helemaal geweldiggggg. Ik heb er nu al zin in.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk gemaakt. De nieuwe spulletjes zijn vast "in het koffertje" gevallen ;-)
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoy angela
    wat een pracht van een koffertje,en ik dacht nog wel dat ik de enigste was die niets kan laten liggen in een hobbywinkel :-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ohhhhh wat leuk Angela ga geloof ik ook maar langs Doe@ding

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ohhhh Angela,wat schitterend gemaakt,leuk zo koffertje.
    Lief die stempel,mooi ingekleurd.
    Super die bloemen.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtige creatie !!! heel erg geslaagd ! mooi
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel leuk koffertje Angela! Zo mooi, prachtig gemaakt.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet dat er weer geweldig uit Angela! Ja al die mooie "must have" dingetjes uit Marlous haar shoppie, daar kun je moeilijk aan weerstaan!!!
    Liefs José

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Helemaal leuk zeg!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. schitterend koffertje angela
    erg leuk gedaan
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je dit mooi gemaakt zeg, erg leuk en de bloemen zijn ook prachtig.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Angela,

    Ik kon het natuurlijk niet laten, ik moest je koffertje nog even zien. Hij is te schattig. Je bloemen zijn ook weer GEWELDIG!!! Het wordt vast reuze gezellig daar bij Doe@ding!!!

    Veel liefs,
    Monique xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo dat is leuk ik ben er bij 30 juli dus wil ik wel z'on koffertje maken.

    Tot de 30 juli groetjes Scrapfanaat Peter

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi An wat is ie weer leuk zeg.
    jammer dat ik niet kan want ik was zeker gekomen BALEN! veel plezier groetjes patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ga bij mijn dinnetje scrappen, en ik neem mee.....ehhh, dat gaat vast niet in dat koffertje passen! ;)
    Maar gaaf is tie!
    Liefs, Plien xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. heey angela,

    het is een supergaaf koffertje geworden!!!

    groetjes femke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel erg leuk dit koffertje!!

    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen