donderdag 13 september 2012

De DoeaDing Demo dagen komen er weer aan....


Het leukste Event van het jaar!
Dit keer voor de 10e keer, dus dat wordt groots gevierd! En wat is dan niet leuker om een workshop te mogen geven samen met Monique! Wij hebben er weer onwijs veel zin in! 

Dit keer gaat het anders dan anders. Nu kan je je inschrijven voor een workshop, dus je bent verzekerd van een plaatsje. Er zijn verschillende tijden waarvoor je je kan opgeven 10.00, 12.00 of 14.00 uur, zowel op vrijdag 28 als op zaterdag 29 september.


De workshop bestaat uit het inkleuren van de magnolia stempel met distress inkt en het maken van het project. De workshop duurt ongeveer 2 uur. 

De prijs van de workshop is €22.50 incl special stamps! Jawel jullie lezen het goed er is special stamp voor dit Event gemaakt, dus je houdt er nog een hele leuke stempel aan over!! Hoe gaaf is dat!!ihihiihi

Wil je hier bij zijn, dat kan!
 Vanaf a.s. maandag 17 september 12.00 uur kan je je opgeven via de webshop en dient direct voldaan te worden via ideal.

De foto's van het project volgen nog....

Ik ga met een paar meiden een gezellig weekendje weg, dus na dit weekendje heb ik weer wat kaartjes te laten zien.... belooft!

Dusss misschien tot ziens op de DoeaDing Demodagen!!

Fijn weekend allemaal!

Liefs,
Angela







6 opmerkingen:

  1. Gezellig met je vriendinnen weg. Dat wordt dus genieten :-)
    Veel plezier, Mienokje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk zeg dat weekendje, heel veel plezier, en de doe@ding dagen lijken me ook echt gezellig, jammer dat het zo ver weg is xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoiiiii
    Heel veel plezier dit weekend. Doe de meiden de groeten en freubelse!!!!

    Xxx Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hai Angela, ik kom je zeker weer een bezoekje brengen hoor in Spijkenisse en wie weet kan ik nog wel meedoen met de workshop, even afwachten....ik zal niet de enige zijn.... Een heel gezellig weekend gewenst! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi

    Ik en mijn moeder en wil komen ook hopenlijk hebben we een plekje vrijdag, we zijn op vakantie dan in ouddorp hellaas de lst dag maar wel een leuke afsluiter dan
    Xxxx natas

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou ik ben er gelukkig zeker bij,kan niet wachten.haha
    Ben erg benieuwd naar de dingen die je met de meiden hebt gemaakt dus kom maar op.

    xx Esther

    BeantwoordenVerwijderen