dinsdag 18 september 2012

Leuk nieuws....


Oo meiden jullie raden nooit waar ik naar toe ga 6 oktober!hihihh Nou ja, ik denk dat jullie het misschien wel raden en misschien al gelezen hebben bij Monique. Wij, Monique en ik, gaan naar Magnolia in Zweden om daar ons "kunstje" te doen!!hahaha Jawel, we gaan samen workshops geven bij Magnolia. Ik vind het zoooo leuk! Het staat op de Magnolia site... niet te geloven toch?
Wat kan je dan blij zijn he als je daar naar toe mag.

En dan nog de kaartjes van het weekendje met de meiden. We hebben het zooo leuk gehad en leuke dingen gemaakt. Niet veel, want er werd veel gekwebbeld hahahah
Dit is een van de kaartjes, die ik heb gemaakt met de nieuwe Spelbinders, die zijn zoooo mooi! Je kan gewoon niet kiezen.
 En ook weer de mijn favoriete Doohickey bloemen, swirl ( Cheery Lynn) en blaadjes gebruikt

Dit is ook weer een van de voorbeeldjes voor a.s. zaterdag Cropdag bij DoeaDing

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden.

Gezellig dat jullie weer zijn langs geweest!

Liefs
Angela


39 opmerkingen:

  1. hoi angela
    van harte gefeliciteerd en wat een eer,heb je nog een heel klein plekje in je koffer:-))
    ga er heerlijk genieten en zal je volgen wat je gaat doen!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een eer dat je naar Zweden mag, je kaart is schitterend, prachtige details heb je gebruikt. Groetjes frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En dat vind je leuk nieuws!!! Nou wij vinden het anders geen leuk nieuws. Vind je het leuk om ons de ogen uit te steken, nou dat is je gelukt. Wat zijn wij super jaloers op jou en Monique.. Ik zag ook al dat Debbie Dolphin (ben ik grote fan van) er heen gaat, zit je tussen al de grote namen.. Maar ja daar horen jullie dan ook bij, echt supergaaf.. Ben benieuwd of de andere dames net zo gek zijn als jullie hihihi...

    Ik (Hilde) zie jullie eerst nog 27 september a.s. en dan 13 oktober weer, dus dan horen we wel hoe het was geweest...

    In ieder geval hartstikke leuk voor jullie, zou zo met je willen ruilen..

    Heel veel jaloerse freubelgroetjes,
    Hilde & Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wowwww van harte gefeliciteerd meis wat een eer he ik ben echt heel blij voor je

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Angela wat een super nieuws ik kan me goed voor stellen dat jullie helemaal blij zijn.
    En je kaartje ziet er geweldig mooi uit

    groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey angela,
    Nou van harte gefeliciteerd hoor, laat ze daar maar eens zien hoe goed, leuk en gezellig jullie een workshop geven (laat ze maar een poepie ruiken ha ha)
    Ik zie jullie nog wel bij atlas en voor daar na heel veel plezier in Zweden!
    Veel liefs Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ohh wowww Angela,wat heb je dit weer schitterend gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf, jullie gaan genieten....heel veellll plezier meiden;o)

    En ja lieffie zoals altijd genieten hoor.
    Xieje snel,
    Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. OOH Ang, het schiet al lekker op nu hè?! Superrr gaaf voor je joh!!Hoop dat je heeel veel fun mag hebben daar!!

    En je kaartje is weer as usual...een schatje!!

    liefs, El

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi angela wat is ie gaaf geworden en wat leuk weer een cropdag! heel veel plezier met het maken van de projectjes. En wat gaaf dat je naar Zweden mag geniet ervan.
    groetjes mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Angela,
    Van ♥-e Gefeliciteerd is hier denk ik wel op z'n plaats ☺☺☺. HEERLIJK workshops gaan geven in Zweden. Dat heb je er van als je zulke SUPER GAVE kaartjes en tags maakt ☺☺☺, waar bovenstaande creatie een PRACHTIG voorbeeld van is.
    Heel veel plezier.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. gefeliciteerd.
    je kaartje is fantastisch mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jaloers!!!
    Wie wil daar nou niet naar toe...
    Nee hoor meid, ik gun het je van harte, het is echt ontzettend gaaf dat je daarheen mag.
    En je creatie is echt GE-WEL-DIG.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jahoor het is zeker weer een leukertje geworden.
    Ben benieuwd naar de rest.

    xx Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lieve Angela,

    Mag ik je feliciteren met het feit dat je bent uitgekozen om naar zweden te gaan!! Ik vind het zo erg knap dat je tot zover hebt gepresteerd!! Ze zullen daar in Zweden versteld staan van je talenten. Super gaaf hoor!! Ik ben heel erg trots op je!!

    Lieve groetjes Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ziet er weer super uit!!
    Zie je vrijdag de 28e!
    Groetjes
    Cordine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heb je nog een plekje over in je koffer??? Ik wil mee, geweldig zeg dat je naar Zweden gaat, laat je ons meegenieten met de foto's? Je kaart is super mooi, ik hoop je te zien op de 28 ste liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. helemaal toppie toch,heel veel plezier.gr Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gaaf dat je er heen gaat, had al vernomen van Monique ze had ons dat toe gefluisterd. Ga er maar lekker van genieten hoor en een zaterdag gaan we vast mee van je horen heb er weer zin in.
    Liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Angela

    ooh wat leuk dat je naar magnolia ga in zweden, super.

    En wat een onwijs schattig kaartje.
    Ik vindt het plaatje zo lief.
    De kleuren vindt ik ook erg mooi.

    veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw Angela, wat een supergaaf nieuws!!! Heel erg leuk voor je en wel laten weten hoe het was hè?
    Je kaartje is weer schattig.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Jeetje zeg!! Wat ontzettend gaaf, geweldig!!!!! Heel veel succes en heel veel plezier!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Angela,

    Ik kijk vaak op je blog maar reageer bijna nooit.Maar nu moet ik gewoon een reactie plaatsen.Wist het al wel dat je naar Zweden ging.Maar wil nog ff laten weten dat ik het zo onwijs leuk voor je vind.Je verdient het!!!

    Tot gauw!
    Harriët XXX

    PS:Leuke kaart heb je gemaakt!Zou ik toch bijna vergeten te zeggen... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. jaaa, ik had het gelezen, wat goedddd, echt super gaaf dat jullie gaan, en je creatie is weer top hoor xx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuk kaartje. Wat gaaf dat je naar Magnolia mag. Je gaat er vast veel plezier hebben.
    Gezellig hoor een cropdag. Zie steeds te laat wanneer het is:(
    Groetjes,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke kaart weer, en ja op de workshop had monique het verteld leuk hoor veel plezier daar
    Ik zie je volg week vrijdag samen met moeders en wil

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauw Angela wat een geweldig nieuws.
    Ik durf het bijna niet te vragen,maar heb Je nog wat ruimte in Je koffer hihi.
    Ik wil wel mee hoor.
    Het is Je van harte gegund,Ik wens Jou en Monique heel veel plezier in zweden.
    Geniet er van.
    Je kaartje is weer een pracht.
    Echt schitterend mooi.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Super gaaf de kaart weer Ang. Enne................ik ben blij dat ik je ken, ga zo snel een handtekening vragen aan je dan heb ik die vast voor als jullie erg bekend worden in Zweden. Het is jullie gegund, geniet er van. En van de voorpret geniet ik mee.

    XXXX Marijke (alias Michel haha)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Angela, het is weer een prachtige creatie ;-) en dan straks naar Magnolia in Zweden...wauw alvast heel veel plezier. Ik wilde in onze vakantie ook langs in Boras maar de enige dag dat we daar in de buurt waren was de winkel dicht, balen dus. Maar jullie gaan lekker heen en zeker heel leuke workshops geven , genieten voor de deelnemers dus ! groeten Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Angela wat leuk voor jou en Monique dat jullie naar Zweden gaan veel plezier daar en geniet er maar van Gr. V Cora mol

    BeantwoordenVerwijderen
  31. top hoor Annie!!!!!!!
    van harte gefeliciteerd. Dit is wat je echt heel gaaf vind...
    en dan weet je ook al wat we in november gaan maken???
    hiihihihhihi
    ik wens je echt een heel tof weekend daar in Zweden
    ennneeeee....... portomonee dicht laten he??? hihihhi
    Liefs Hillie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Angela, wat super gaaf dat je naar Zweden mag.
    Ik vind het zo leuk voor je, echt je heb het verdient en ik gun je het van harte.
    Je creatie is weer schitterend !!!

    Groetjes en tot morgen Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een plaatje weer Angela, mooie stansen heb je gebruikt. Wat super dat jij en Monique naar Zweden gaan om workshops te geven bij Magnolia, geniet ervan en we horen vast wel hoe het geweest is, ik wens je veel plezier.
    Liefs José

    BeantwoordenVerwijderen
  34. YAYYYYY!!!! COUNTING THE DAYS TO MEET YOU!!!!!

    ahaha
    hugs, ALby

    BeantwoordenVerwijderen
  35. WAUW Meid GEFELICITEERD wat GAAF
    Nou meid super verdiend hoor
    Ga daar lekker genieten
    Heel veel plezier daar
    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  36. wowwww wat supergaaf Angela!!!!
    En dan ook nog eens naar Zweden, dat is helemaal te gek! Heel veel plezier en succes daar!!

    BeantwoordenVerwijderen