donderdag 11 april 2013

Zin in een workshop en de fijne kneepjes van Distress leren



Dan kan je je nog inschrijven bij de workshop van Monique Lokhorst en mij bij DoeaDing
Wij geven 20 april een workshop en er zijn nog wat plekjes in de middag vrij.
Duss..... heb je zin om de fijne kneepjes van het inkleuren met distress te leren schrijf je dan nog in.

Voorlopig zijn er geen workshops meer ingepland, dus wil je nog een workshop volgen van ons samen, dan is dit je kans!

Mocht je je op willen geven dan kan dat HIER

Aanstaande zaterdag geef ik een demo met de EBosser bij DoeaDing, dus heb je vragen of wil je weten hoe de EBosser werkt, dan kan je altijd a.s. zaterdag gezellig even langs komen!

Gezellig dat jullie weer zijn lang geweest en misschien tot dan?

Liefs,
Angela

2 opmerkingen:

  1. Hij is weer prachtig mooi Angela.
    Echt schitterend.


    Lieve Angela
    Door omstandigheden zal Ik het bloggen moeten minderen.
    Ik reageerde dagelijks,maar dat is niet meer mogelijk.
    Ik blijf wel van Je blog genieten,maar zal zo nu en dan een reactie achter laten.
    Vragen en belangstelling mag altijd zie mail adres.


    Liefs en groetjes Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen


  2. hoi Angela wat is het weer een plaatje zeg...
    heb je me mail nog gekregen???/
    tot snel ..
    lieve groetjes Gerrie xxx


    BeantwoordenVerwijderen