zondag 2 november 2014

DT The Sketchy Challange


Dit is de Sketch en jullie kunnen allemaal mee doen!



Dit is mijn kaartje voor de Sketchy Challange, ook dit is weer een klein kaartje.


Ik ben gevraagd door mijn hobby vriendinnetje Cordine om deel te nemen aan The Sketchy Challange en vind het een super leuke uitdaging om me aan een sketch te houden, dus ik ga ervoor!

Ik heb er heel veel zin in!

Kom even op het blog kijken wat de andere dames hebben gemaakt

http://thesketchychallenges.blogspot.nl/

Gezellig dat jullie weer zijn langs geweest en ben benieuwd wat jullie ervan vinden

Liefs,
Angela

4 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje en leuke challenge! Gefeliciteerd met je nieuwe DT plekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Angela,

    Het is weer een schatje hoor je kaart maar ik vind alles leuk wat jij maakt ha ha!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor, geen wonder dat ze jou vragen in hun DT, jouw kaarten zijn altijd schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen